بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 21 آذر 1392برچسب:باجناق,مشایی+عکس, :: 5:30 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

باجناق مشایی+عکس

باجناق مشایی+عکس
بدون شرح!




شنبه 20 آذر 1392برچسب:همسر,حسن,روحانی +عکس, :: 6:29 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

همسر حسن روحانی +عکس

همسر حسن روحانی +عکس
بدون شرح!



چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:پیامک,هایی,که,کابوس,زن,شد!, :: 10:11 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پیامک هایی که کابوس زن شد!

پیامک هایی که کابوس زن شد!
مرد همسایه با ارسال پیامك‌های غیراخلاقی برای زن جوان كابوس زندگی وی شده بود.

اوایل مردادماه سال‌جاری زن جوانی با مراجعه به دادسرای خارك تهران پرده از سرنوشت سیاهی برداشت و به بازپرس بیضی‌زاده گفت كه از مزاحمت‌های پیامكی یك ناشناس به تنگ آمده است.

این زن گفت: دو سال پیش ازدواج كرده‌ام. مدتی است كه از شماره اعتباری یك ناشناس پیامك‌های غیراخلاقی برایم ارسال می‌شود. ابتدا تصورم این بود كه پیامك اشتباهی فرستاده شده است، توجهی نكردم اما ارســـال این پیامك‌ها ادامه داشت و كار به جایی كشید كه پیامك‌های عاطفی جای خود را به پیام‌های كوتاه غیراخلاقی داد.

وی افزود: من كه از ترس لطمه خوردن زندگی زناشویی‌ام ماجرا را از همسرم پنهان می‌كردم تلاشم این بود تا خودم مزاحم را پیدا كنم و بخواهم دست از مزاحمت‌هایش بردارد اما موفق نشدم و مرد مزاحم گاه و بیگاه پیامك می‌فرستاد یا تماس تلفنی داشت و سكوت می‌كرد و هر وقت از وی می‌خواستم كه خودش را معرفی كند همیشه سكوت می‌كرد، نمی‌دانستم زن است یا مرد! دو ماه گذشت و ماجرا را با همسرم مطرح كردم، وقتی شنید خیلی ناراحت شد.

زن جوان گفت: پیامك‌های غیراخلاقی فرد مزاحم زندگی‌ام را بشدت دچار بحران كرده و وضعیت روحی و روانی‌ام را به هم ریخته و آبروی خانوادگی‌ام را به بازی گرفته است. وقتی دیدم چاره‌ای‌نیست برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت و فروپاشی زندگی‌ام تصمیم گرفتم شكایت كنم و حالا خواستار ردیابی مزاحم پیامكی هستم.

با ادعاهای زن جوان، تماس‌های تلفنی و پیامك‌های كوتاه تحت كنترل قرار گرفت و عامل ایجاد مزاحمت تلفنی كه در همسایگی خانه پدر این زن زندگی می‌كرد، دستگیر شد.

مرد مزاحم كه ناصر نام دارد ابتدا خود را بی‌گناه دانست اما وقتی دید بازپرس و پلیس مداركی دارند كه وی عامل ارسال پیامك‌های غیراخلاقی به زن همسایه است، چاره‌ای جز اعتراف ندید.

وی به بازپرس بیضی‌زاده گفت: من قصد ایجاد مزاحمت تلفنی نداشتم اما یك روز خیلی اتفاقی كه از پله‌های آپارتمان پایین آمدم، با قبض تلفن همراه‌های همسایگان كه روی تابلو نصب شده بود روبه‌رو شدم، وقتی قبض‌ها را برداشتم قبض زن همسایه را دیدم و وسوسه شدم تا پیامك عاشقانه بفرستم كه بعد به سمت پیام‌های غیراخلاقی رفتم و حالا بشدت از كارهای خودم پشیمان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم.

بنابر این گزارش، مزاحم پیامكی روانه زندان شده است و تحقیقات برای افشای دیگر اقدامات مشابه وی ادامه دارد.

چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:شکیرا,دوباره,مادر,می شود + عکس, :: 10:5 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

شکیرا دوباره مادر می شود + عکس

شکیرا
اخیرا شکیرا خواننده 36 ساله و محبوب هالیوودی اعلام کرده است قصد دارد فرزندان بیشتری داشته باشد.شکیرا ستاره 36 ساله موسیقی پاپ هالیوود و نامزد 26 ساله اش...

 اخیرا شکیرا خواننده 36 ساله و محبوب هالیوودی اعلام کرده است قصد دارد فرزندان بیشتری داشته باشد.شکیرا ستاره 36 ساله موسیقی پاپ هالیوود و نامزد 26 ساله اش ژرارد پیکه در ژانویه سال جاری صاحب اولین فرزند خود شدند. این خواننده مشهور هالیوودی به تازگی تصاویر بسیاری را از جمع صمیمانه خانوادگی خود در اینستاگرام قرار داده است که حکایت از آرامش و خوشبختی این خانواده کوچک دارد و شاید به همین دلیل است که ستاره بین المللی موسیقی پاگ اعلام کرده است که خواهان فرزندان بیشتری است.

 
او در تازه ترین مصاحبه اش با یک مجله کلمبیایی عنوان کرده است که تصمیم دارد به زودی دوباره مادر شود و می گوید اگرچه مسائل شغلی او و نامزدش اجازه نمی دهد که زیاد در کنار خانواده باشند اما بسیار خوشبخت و آرام و شاد هستند و از بودن در کنار عزیزانش لذت میبرد. شکیرا میگوید پسرش میلان پیکه بیش از فوتبال به موسیقی علاقمند است چراکه بیشتر وقت خود را با مادرش در محیط استودیو و مکانهای مربوط به موسیقی سپری می کند.

 
شکیرا در مورد فیزیک بدنی خاص خود میگوید: از رژیمهای خاصی پیروی می کنم و بسیار به اندام و بدن خود اهمیت می دهم. به نظر من در شغلی که اکنون من در آن فعالیت دارم زیبایی و تناسب اندام حرف اول را می زند.
 

کیهان چه تیتری را برای مذاکرات ژنو انتخاب کرد؟+ عکس

کیهان چه تیتری را برای مذاکرات ژنو انتخاب کرد؟+ عکس
بدون شرح!



دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:تصویر,ژست,جالب,هیلاری,کلینتون, :: 9:13 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

تصویر ژست جالب هیلاری کلینتون

تصویر ژست جالب هیلاری کلینتون
بدون شرح!

چهره های بدون آرایش بازیگران هالیوودی

چهره های بدون آرایش بازیگران هالیوودی
تا به حال چهره های بدون آرایش بازیگران هالیوودی را دیده اید؟


Minka Kelly


Hilary Duff


Anne Hathaway


Beyonce Knowles

1359658547_jessica-simpson-640.jpg (410×359)
Jessica Simpson

1355499654_pamela-anderson-640.jpg (410×359)
Pamela Anderson

1355499628_mila-kunis-640.jpg (410×359)
Mila Kunis

1352753292_julia-roberts-640.jpg (410×359)
Julia Roberts


Jennifer Garner


Kelly Clarkson


Katie Holmes
سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:دختر ,شایسته ,سال,2013 ,انتخاب,شد, :: 9:45 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
دختر شایسته سال 2013 انتخاب شد
مراسم انتخاب دختر شایسته سال 2013 ( Miss world ) امسال در بالی برگزار شد.

مگان یانگ فیلیپینی " زیبا ترین و شایسته ترین دختر جهان" در سال 2013 انتخاب شد وعنوان دوشیزه جهانی 2013 را از آن خود کرد. این تاجگذاری درمراسم مجللی  در تاریخ 28 سپتامبر (شنبه) در جزیره ی بالی درکشور اندونزی برگزار شد .
مراسم مجلل و بسیار بحث برانگیز امسال در بخش بزرگی از  کل مجمع الجزایر فیلیپین انجام شد چرا که قرار بود مراسم در جاکارتا برگزار شود اما سرانجام به دلیل مخالفت زنان مسلمان در بالی برگزار گردید.
در جمعه ،6 سپتامبر آمریکا این انتخاب را رد کرد و با تظاهراتی خواستار لغو مراسم مجلل دوشیزه جهانی ، در اندونزی شد. مراسمی که پشت صحنه ای بسیار درام داشت . 
 

تاج گذاری دوشیزه ی جهان ، مگان یانگ فیلیپینی در کنار بانوی فرانسوی مارین لورفلین، و در سمت چپ او بانوی کشورغنا کارانزانا انجام شد. 
 
تاج گذاری دوشیزه جهانی مگان یانگ فیلیپینی ، با لبخند او پس از برنده شدنش در مسابقه دوشیزه جهانی ،همراه بود . 
 
دختر شایسته انتخاب شده ی سال 2013 در مدت یک سال باید برای صلح و رفاه مردم جهان بکوشد.
 
مگان یانگ در این مراسم گفت : امیدوار هستم  بتوانم به مردم جهان خدمت کنم.
 
موفقیت و برنده شدن دوشیزه یانگ در مسابقات جهانی 2013 در کشور اندونزی بسیاری از بانوان را مبهوت و متعجب ساخت.
او در مراسم دیگری که در روز بعد از سوی طرفداران او برگزار گردید هم شرکت کرد.
 
او اولین زن فیلیپینی برنده دوشیزه جهانی است که این برای کشور اندونزی یک موفقیت بسیار بزرگ محسوب می شود.
 
عکس های زیادی در این مراسم از او از طرف خبرنگاران کشورهای مختلف گرفته شد.
 
 
دوشیزه مگان یانگ  دراین مراسم در میان تمامی حاضرین راه رفت و مورد تشویق بسیار قرار گرفت .
 
در این مراسم دختر شایسته سال ۲۰۱۲ ون شیایو تاج ملکه زیبایی را به مگان یانگ دختر شایسته ۲۰۱۳ فیلیپین تقدیم کرد و مگان یانگ رسما دختر شایسته سال ۲۰۱۳ جهان شد.
 
افسران پلیس نگهبانی کشوراندونزی در نزدیکی محل برگزاری رقابت جهانی دوشیزه یانگ مشغول انجام وظیفه بودند. بعد از آن روز با گذشت هفته ها اما هنوز هم اعتراضات از کشورهای گوناگون و هشدارهای مردمان مسلمان به گوش می رسد. 

شنبه 20 آبان 1391برچسب:عکس,منتخب,روز ,18,آبان, :: 6:3 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

عکس های منتخب روز / 18 آبان

عکس های منتخب روز / 18 آبان
بدون شرح!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:آملی,لاریجانی,رییس‌جمهور,متهم کرد, :: 5:16 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

آملی لاریجانی رییس‌جمهور را متهم کرد

آملی لاریجانی متهم کرد
رییس قوه قضاییه با تاکید بر این‌که مسائل میان مسئولان و اختلاف سلیقه‌ها و حتی «برخی مناقشه‌ها» نباید موجب تشویش اذهان شود به نامه اخیر رییس‌جمهور اشاره کرد و گفت:‌ به زودی به صورت مستدل و حقوقی به موارد طرح شده در این نامه پاسخ خواهم داد.
 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به این‌که به ادعای صیانت از حقوق اساسی ملت نمی‌توان به حدود و ثغور قانونی قوای دیگر تعرض و موجب اختلافات شد، تصریح کرد:‌ این جانب به مصلحت نمی‌دانم که اینگونه نامه‌نگاری‌ها علنی باشد؛ جلسه سران قوا به منظور بررسی و حل و فصل همین مسائل است که در مواردی هم مطالب جدی در آن مطرح شده است و اشاره به حقوق اساسی ملت بهانه‌ای برای علنی شدن این مسائل نیست.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر این‌که «برخلاف میل باطنی‌ام به‌زودی پاسخ حقوقی و مستدل به دعاوی مطرح‌شده در نامه اخیر رئیس‌جمهور خواهم داد» ریشه اصلی نامه اخیر را فهم نادرست از حدود اختیارات قانونی روسای قوا دانست و افزود: اگر موارد مطرح‌شده در این نامه که برداشتی نادرست از وظایف روسای قوای سه‌گانه و حدود و ثغور وظایف است، پاسخ داده نشود ممکن است برخی ذهن‌ها گمان کنند که موارد مطرح شده منطبق با قانون است.

رئیس دستگاه قضا شورای نگهبان را مرجع قانونی برای تفسیر قانون اساسی دانست و با تاکید بر این‌که «اگر هرکدام از مسئولان در کارها و برنامه‌ها و گفتار خود خلوص نیت داشته باشند بسیاری از مشکلات قابل حل است» اظهار کرد: قانون اساسی خط‌کشی روشنی برای چگونگی حل اختلاف میان سران قوا دارد و تفسیر قانون اساسی نیز با شورای نگهبان است.

آیت‌الله آملی لاریجانی تصریح کرد: تقریبا تمام آنچه را که در این نامه به قوه قضاییه نسبت داده شده، خلاف می‌دانم و اعلام می کنم این تصور که رئیس‌جمهور نظارت بر دیگر قوا را حق خود بداند تصور کاملا باطلی است.

آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان مستندات قانونی در تفسیر اصل 113 قانون اساسی گفت: شورای نگهبان در آخرین نظریه تفسیری خود تصریح کرده است که اصل 113 قانون اساسی به معنای نظارت رئیس جمهور بر سایر قوا نیست و در بند دوم آن تصریح شده است که شما در حیطه مسئولیت‌ها و وظایف و کیفیت اعمال وظایف از سوی مسئولان قوا، حق دخالت ندارید.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه و هرکدام از سازمان‌های زیرمجموعه آن از جمله سازمان زندان‌ها برحسب قانون اساسی و یا قوانین عادی وظایفی مشخص و روشن دارند و اجرا و مدیریت عالی آنها برحسب اصل 157 قانون اساسی با رئیس قوه قضاییه است.

آیت‌الله آملی لاریجانی نامه اخیر رئیس‌جمهور را مصداقی از برداشت و فهم ناصحیح از قانون دانست و گفت: اگر ادعا شود که رئیس‌جمهور حق دارد بدون هماهنگی و اجازه دستگاه قضایی به زندان‌ها سر بزند این خلاف قانون اساسی است.

رئیس دستگاه قضا تمام مسئولان را به صیانت از قانون اساسی و پایبندی به آن دعوت کرد و با تاکید بر این‌که اختلاف نظر پیش آمده نه بر سر سازمان زندان‌ها که درباره حد و مرز وظایف و اختیارات رئیس‌جمهور است اعلام کرد:‌ امیدوارم تمام مسئولان کشور پایبند به قانون اساسی و اجرای دقیق آن باشند.

آیت‌الله آملی لاریجانی به درخواست رئیس‌جمهور مبنی بر بازدید از زندان اوین و ادعای مربوط به مخالفت قوه قضاییه با این درخواست اشاره و تاکید کرد: ما هیچگاه نگفته‌ایم که رئیس‌جمهور نمی‌تواند به زندان‌ها سر بزند بلکه پاسخ ما این بود که به دلیل وجود پاره‌ای اوهام و شبهات و شائبه‌ها که ممکن است در ذهن مردم پیش آید به مصلحت نیست که در حال حاضر این دیدار انجام شود و هرگاه قوه قضاییه مصلحت دانست هماهنگی‌های لازم برای این دیدار را انجام می‌دهد.

رئیس قوه قضاییه از بازدید دوره‌ای و مستمر مسئولان از زندان‌های سراسر کشور از جمله بازدید چندین نفر از وزرا، استانداران و فرمانداران سراسر کشور، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و حتی ده‌ها هیات از کشورهای خارجی و سازمان‌های بین‌المللی خبر داد و با اعلام این موضوع که قوه قضاییه در "اصل بازدید "از زندان‌ها مشکل و حساسیتی ندارد، گفت:‌ اینجانب به عنوان رئیس قوه قضاییه پیش از این و در جلساتی که مربوط به بررسی مشکلات و بودجه و امکانات زندان‌های کشور بود اعلام کردم که اگر مسئولان دولت مشکلات قوه قضاییه و بویژه سازمان زندان‌ها را قبول ندارند، خودشان بیایند و از زندان‌ها بازدید کنند و برحسب این نظر هم تاکنون تعدادی از وزرا و سایر مسئولان از زندان‌های مختلف بازدید کرده‌اند و حال چگونه می‌توان پذیرفت که قوه قضاییه مخالف دیدار رئیس‌جمهور از زندان‌ها است.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: رئیس‌جمهور نباید گمان کند که حق الزام نسبت به سایر قوا را دارد، یا تصور نماید که می‌تواند بدون اذن قوه قضاییه از دادگاه‌ها و زندان‌ها بازدید کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی نامه اخیر رئیس‌جمهور را دستمایه و خوراک خبری رسانه‌های ضدانقلاب و دشمنان نظام توصیف کرد و افزود: جمله‌ها و کلمات ایشان دستمایه رسانه‌های غربی شده و حال می‌پرسند و ادعا می‌کنند که ببینید در زندان‌های ایران چه خبر است که رئیس‌جمهور هم نمی‌تواند از آن بازدید کند، در حالی‌که اینجانب با قاطعیت اعلام می‌کنم که در زندان‌های ایران قوانین به نحو کامل اجرا می‌شود.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: باتوجه به نامه اخیر و شرایط پیش آمده به هیچ وجه بدون هماهنگی اجازه بازدید از زندان اوین داده نخواهد شد.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل و مشکلات اقتصادی و نابسامانی‌های بازار ارز اشاره کرد و از مسئولان اجرایی خواست تمام تلاش خود را به حل و فصل مشکلات مردم معطوف کنند.

آیت‌الله آملی لاریجانی گفت: مسئولان اجرایی کشور به تمام معنا مسئول و موظف هستند که وضع مالی کشور و بازار را مدیریت و از اتخاذ سیاست‌هایی که موجب بروز مشکلات شود، پرهیز کنند.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: در کنار دستگاه اجرایی قوه قضاییه نیز به صورت قاطع با اخلالگران امور اقتصادی برخورد خواهد کرد اما سهم دستگاه قضایی در این زمینه محدود است و دولت باید با سیاست‌های ثابت و معقول، بازار اقتصادی و ارزی را مدیریت کند.

رئیس قوه قضاییه در ابتدای سخنان خود با تبریک فراررسیدن روز عرفه و عید قربان،‌ این ایام را موجب برکت و فرصتی برای قرب الهی دانست و ابراز امیدواری کرد: تمام مومنان از این ایام پربرکت بخوبی استفاده کنند.

آیت‌الله آملی لاریجانی شب و روز عرفه و نیز عید قربان را فرصتی مناسب برای استجابت دعا و قرار گرفتن در صراط مستقیم الهی توصیف کرد و گفت:‌ برحسب روایات متعدد خداوند متعال در روز عرفه هیچ درخواستی را از بندگان خود رد نمی‌کند و ان‌شاءا... تمام مومنان از این فرصت مناسب بخوبی استفاده می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه افزود: دعا و درخواست بندگان از خداوند متعال از مهم‌ترین راه‌های عبودیت و قرار گرفتن در صراط مستقیم است.

آیت‌الله آملی لاریجانی با اشاره به این‌که در این ایام پربرکت مومنان در حق برادران دینی خود دعا کنند، تصریح کرد:‌ دعا کردن در حق برادر دینی بسیار تاکید شده است و در روایات آمده است که اگر برای دیگری دعا کنید صدهزار برابر بیشتر نصیب خودتان خواهد شد و دعا برای دیگران به استجابت نزدیک‌تر است.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی، آیین‌نامه اجرایی قانون نظارت بر رفتار قضات به تصویب نهایی رسید.

این آیین‌نامه در 5 فصل، 53 ماده و 7 تبصره بررسی و به تصویب مسئولان عالی قضایی رسید.

زنی با وسواس عجیب، زنی که روزی 300بار دستهایش را می شوید! + عکس

زنی با وسواس عجیب، زنی که روزی 300بار دستهایش را می شوید! + عکس
وسواس یکی از بیماری های بسیار خطرناک است که با پیشرفت آن ممکن است فرد دچار اسیب های روانی و یا جسمانی زیادی شود...
 

وسواس یکی از بیماری های بسیار خطرناک است که با پیشرفت آن ممکن است فرد دچار اسیب های روانی و یا جسمانی زیادی شود.
افراد بسیار زیادی مبتلا به بیماری وسواس اند و البته بسیاری از آن ها با مراجعه به روانپزشک مشکل خود را حل می کنند. گاهی نیز این وسواس از کنترل خارج می شود و دیگر از دست دکترها نیز کاری بر نمی آید.
"جولیا عبدا..." 40 ساله، اهل مالزی است و به یک وسواس بسیار شدید در مورد نظافت شخصی اش دچار است. این وسواس از سن 20 سالگی در او ایجاد شده و البته به مرور بسیار پیشرفت کرده و از کنترل خارج شده است.
این وسواس او به حدی رسیده است که تا 300 بار دست هایش را در یک 24ساعت می شویید و همچنین گاهی اوقات تا 5 ساعت به طور مداوم موهایش را شامپو می زند.


برای اولین بار این بیماری دو دهه پیش به سراغ او آمد چرا که او در یک آزمایشگاه مشغول به کار بود و گاهی مجبور بوده تا آزمایشاتی مانند ادرار یا خون های حاوی بیماری های خطرناک را جا به جا کند و این باعث شد تا وسواس بیشتری برای شستن دست هایش داشته باشد.
با پیشرفت این بیماری او شغلش را از دست می دهد پس از آن به درمان بیماری پرداخت تا اینکه بالاخره توانست بر آن علبه کند.
اما داستان وسواس او به اینجا ختم نمی شود در سال 2010 و در حالی که یک سال از ترک وسواسش گذشته بود بار دیگر این بیماری به سراغش آمد و این بار بسیار شدیدتر بود به طوری که او روزانه 21 قالب صابون مصرف می کرد. این روزها "جولیا عبدا..." بار دیگر تحت درمان قرار گرفته است تا بتواند بار دیگر این بیماری را کنترل کند.

مراسم انتخاب زیباترین زن چاق در انگلستان! + عکس

مراسم انتخاب زیباترین زن چاق در انگلستان! + عکس
هفته گذشته مراسم انتخاب زیباترین دختر چاق انگلستان برگزار شد که...

هفته گذشته مراسم انتخاب زیباترین دختر چاق انگلستان برگزار شد که در این مراسم، یک دختر با وزن حدود 160 کیلوگرم توانست به مقام اول دست یابد. تصاویر زیر مربوط به نفر اول این مسابقات می باشد:

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/09/article-2214491-1567BBEC000005DC-491_306x423.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/09/article-2214491-1567BC90000005DC-625_634x1065.jpg


هواپیماهای بدون‌سرنشین ایران هم به اندازه موشک‌‌های دوربرد خطرناکند!

هواپیماهای بدون‌سرنشین ایران هم به اندازه موشک‌‌های دوربرد خطرناکند!
آلکس فیشمن، تحلیلگر مشهور امور نظامی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گفت:هواپیماهای بدون‌سرنشین ایران هم به اندازه موشک‌‌های دوربرد خطرناک هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" نوشت: ایران با ارسال هواپیمای بدون سرنشین خود به آسمان اسراییل به كمك حزب الله و یا نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان، توان فن آوری و عملیاتی خود و در عین حال توان دفاعی اسراییل را در برابر حملات هوایی محك زد.

آلکس فیشمن، تحلیلگر مشهور امور نظامی این روزنامه در مقاله ای با عنوان "پیام هواپیمای بدون سرنشین" نوشت: هرچند سیستم دفاع هوایی اسراییل وظیفه خود را انجام داد، اما نمی توان هواپیمای بدون سرنشینی را كه ظاهرا در ایران و با فن آوری ایرانی ساخته شده و به فاصله 30 كیلومتری نیروگاه هسته‌‌ای "دیمونا" رسید، نادیده گرفت.
فیشمن در ادامه خاطرنشان کرد: اسراییل كه ایران را تهدید به حمله می كند و هواپیماهایش را برای تصویر برداری، آزادانه در آسمان لبنان به پرواز در می آورد، دیروز با این هشدار مواجه شد كه: ما هم می توانیم هواپیما به آسمان شما بفرستیم، عكس بگیریم و خود را به مواضع بسیار حساس در خاكتان برسانیم. پس از آزمایش توان ما بپرهیزید.

تحلیلگر صهیونیست نوشت: اسراییل به عمد، هیچ گونه اطلاعاتی درباره این هواپیمای بدون سرنشین ارائه نمی کند، چون اینک در ایران و لبنان، متخصصان نشسته‌اند و منتظر اطلاعات جدید در این خصوص هستند تا بتوانند نقاط ضعف دفاع هوایی اسراییل و نیز نقاط ضعف هواپیمای بدون سرنشین خود را شناسایی کنند.

به گزارش العالم،از سوی دیگر مهندسان اسراییلی و مأموران اطلاعاتی دور هم نشسته‌اند و می كوشند لاشه‌های این هواپیما را سرهم كنند تا به عمق فن‌آوری ایران در این زمینه پی ببرند. اما علاوه بر جنگ سخت افزاری، دو طرف می كوشند تا نهایت استفاده تبلیغاتی را از این قضیه ببرند.

آلکس فیشمن ادامه داد: طرفی كه هواپیما را فرستاده مسئله را چنین مطرح می كند كه اسرائیل نتوانست هواپیما را بر فراز دریا و به دور از مرزهای خود شناسایی و سرنگون کند. در مقابل، طرف اسراییلی نیز مدعی است كه از همان ابتدا می توانسته هواپیما را هدف قرار دهد اما فرمانده نیروی هوایی دستور داد این كار در نقطه‌ای صورت گیرد كه خسارت مالی و جانی به همراه نداشته باشد.

یدیعوت آحارونوت در بخش دیگری از تحلیل خود نوشت: چنین هواپیمایی قادر است تجهیزات جمع آوری اطلاعات یا مواد منفجره برای عملیات انتحاری با خود حمل کند. بدین ترتیب، نیروی هوایی اسراییل در برنامه های آینده، خود را برای دفاع در برابر هواپیماهای بدون سرنشین در تمامی جبهه ها آماده خواهد کرد، زیرا در جنگ آینده ممکن است نوار غزه هم در این زمینه به ایفای نقش بپردازد. حماس در گذشته با كمك سوری‌ها و امروز با تكیه بر توان خویش، در نوار غزه مشغول ساخت هوپیماهای بدون سرنشین است.

این روزنامه صهیونیستی در پایان خاطرنشان کرد که در خصوص این مسئله هنوز سوال های بی جواب زیادی باقی است، اما بدون شك این حادثه یك هشدار امنیتی مهم است و ایرانی ها به این ترتیب، پیامی از طریق لبنان برای ما این مضمون فرستاده اند كه: فقط موشك های دوربرد ما نیست كه به سمت شما می آید، بلكه باید منتظر هواپیماهای بدون سرنشین حاوی مواد منفجره نیز باشید.

چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:تجاوز,,600 ,كودك,کلیسا, :: 6:17 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

تجاوز به 600 كودك در کلیسا

تجاوز به 600 كودك
مقامات كلیسای كاتولیك استرالیا تایید كردند از دهه 1930 میلادی بیش از 600 كودك در این كلیسا مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.


به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یكی از مقامات ارشد كلیسای كاتولیك ایالت «ویكتوریا» با شرم‌آور خواندن این آمار گفت: بررسی‌های اولیه حاكی از آن است كه در این مدت این تعداد كودك توسط كشیش‌ها مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

فعالان حامی حقوق كودكان در این ایالت معتقدند این تعداد تجاوز آمار ابتدایی است و این احتمال وجود دارد تعداد قربانیان به 10 هزار تن افزایش یابد.

مقامات این كلیسا در بیان هدف خود از افشای این آمار اظهار داشتند: خواسته ما این است كه با قربانیان این كشیش‌ها همدردی كرده و اقدامات لازم برای ارتقا امنیت كودكان و همچنین اقدامات پیشگیرانه در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری BBC، در سال‌های اخیر تجاوزهای كشیش‌های كاتولیك به كودكان یكی از مهمترین دغدغه‌ها در استرالیا محسوب می‌شود.

تصاویر از فشن مخصوص افراد معلول و ناتوان جسمی و ذهنی

تصاویر از فشن مخصوص افراد معلول و ناتوان جسمی و ذهنی
بدون شرح!

برای آنکه افراد معلول و ناتوان جسمی و ذهنی بتوانند اعتماد به نفس خود را بدست آورند یک سری دوره مسابقات فشن برای این افراد برگزار شد که تصاویر آن را مشاهده می نمائید:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:مهمترین,پیشگویی,نوستر آداموس,عکس, :: 6:0 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

مهمترین پیشگویی های نوستر آداموس

مهمترین پیشگویی های نوستر آداموس
قبل از وقوع حادثه هیچکس در دربار فرانسه جرات نداشت سخنی از پیشگوئی نوستر اداموس به میان اورد...

هنری دوم از فرانسه
قبل از وقوع حادثه هیچکس در دربار فرانسه جرات نداشت سخنی از پیشگوئی نوستر اداموس به میان اورد. او نحوه مردن شاه هنری را پیشگوئی کرده بود:شیر جوان فایق خواهد امد بر شیر پیردر نخستین یورش در صحنه نبرداو چشمهای خصم خود راکه در محفظه ای طلایی قرار داردسوراخ خواهد کرد.با دو زخم و یک زخم و بعد مرگی سخت.۴سال بعد در ۱۵۵۹ این پیشگوئی بوقوع پیوست.هنری که یکی از نشانه های خانوادگیش شیر بود با افسری جوان بنام مونتگمری (فرمانده گارد اسکاتلندیش) دوستی نزدیکی داشت.این افسر روزی بی مقدمه به او حمله کرد و کلاهخود او را با نیزه سوراخ کرد و او از ناحیه سر و گردن به سختی مجروح شد و بعد از ۱۰ روز عذاب درگذشت.پیشگوئیهای شگفت انگیز نوستر اداموس: برای کاترین دومدیسی (همسر هنری) ضربه ای سخت بود اما باعث شد تا او به آداموس ایمان اورد و از مریدان او شود.نوستر نیز به عنوان قدرشناسی تصویر تمام فرمانروایان اینده فرانسه را در قصر او بر روی اینه ای منعکس کرد.شاید اینکار از بازتاب نقاشیهایی که در اتاق مجاور نصب شده بود: بر روی اینه بوجود امد.اما کاترین که خرافاتی بود به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و حمایت از نوستر اداموس را کاملا بر عهده گرفت و نوستر با پشتیبانی ملکه توانست با فراغ خاطر به پیشگوئی اینده بپردازد.نوستر پیشگوئی کرد که ۳ فرزند پسر کاترین قبل از او خواهند مرد.

ناپلئون:
نوستر اداموس ظهور ناپلئون را پیشگوئی کرده و از او به عنوان نخستین ضد مسیح نام می برد (دومین ضد مسیح هیتلر و سومین ضد مسیح هنوز ظهور نکرده است) درباره رسیدن ناپلئون به قدرت و سالهای امپراتوریش می نویسد:امپراتوری نزدیک ایتالیا زاده خواهد شد کهامپراتوری را قدر بسیار خواهد نهاد.ناپلئون هم قدرت سیاسی فرانسه را بالا برد و هم قدرت نظامی ان را.نوستر درباره سرانجام ناپلئون چنین پیشگوئی کرده است:امپراتور بزرگ تبعید خواهد شدبه مکانی کوچکو دوباره سر بر خواهد داشتو در مکانی کوچک سرنوشتشبه اخر خواهد رسید.ناپلئون به جزیره کوچک الب تبعید شد اما بعد از ۱۰۰ روز از انجا گریخت و دوباره قدرتش را احیا کرد و سرانجام در جزیره سنت هلن درگذشت.

لوئی پاستور :
پیشگوئیهای نوستر در مورد وقایع جدید به اندازه وقایع قدیم قابل توجه است.در این مورد هم نام و هم تاریخ ماجرا ذکر شده است:پاستور جوان رب النوعی تکریم: خواهد شدان هنگام که ماه چرخش خود را به پایان رساند.وقتی پاستور در ۱۸۸۹ انستیتو پاستور را تاسیس کرد کشفیات بزرگی در علم پزشکی به ظهور رسید.چرخش ماه به دور زمین هر ۱۹ سال یکبار اتفاق می افتد.یکی از این چرخشها در ۱۸۸۹ کامل شد.

آدولف هیتلر:
نوستر چند پیشگوئی خارق العاده و دقیق درباره نازیها کرده است.در یکی از آنها خلاصه ای از زندگی او را ارائه می کند و از مرگ نامعلوم او سخن می گوید: در کوهستانهای اتریش نزدیک رایناز پدر و مادری معمولی زاده خواهد شد مردی که مدعی دفاع از لهستان و مجارستان خواهد بودپایان کار او هرگز دانسته نخواهد شد. شعر دیگری از نخستین سالهای جنگ وقتی که ارتش المان در طول جبهه بسوی فرانسه به حرکت درامد حکایت دارد.اگرچه بیشتر کشورهای اروپا بر ضد هیتلر و یا به گفته نوستر: هیستر متحد شده بودند اما او مدتی فاتح بی چون و چرای نبردها بود:جانوری وحشی و پر اشتها از رودها خواهد گذشتو جنگجویان عظیمی بر علیه این جانور هیستر خواهند جنگید.نوستر همچنین از سلاحهایی سخن گفته که صدای انها در اسمانها شنیده خواهد شد و ماشینهای پرنده ای که از انها اتش خارج خواهد شد (به هواپیما و بمبارانها و موشکهای وی-۲ اشاره دارد) نوستر تصویری زنده از خلبانها با ماسک اکسیژن و کلاه و لوله های اتصال ارائه می دهد.او از نیمه انسان نیمه خوکهایی که در صحنه نبرد در اسمانند سخن می گوید.
 
درباره آینده:
نوستر به سومین جنگ جهانی در پایان قرن بیستم اشاره داشت که در نیمکره شمالی و بعد از اتحاد دو ابرقدرت بر علیه شرق بوقوع می پیوندد:وقتی قدرتهای نیمکره شمالیبا هم متحد شونددر شرق ترس و هراسی هولناکبر می خیزدروزی دو بزرگ با یکدیگردوست خواهند شد و سرزمین جدید به اوج اقتدارخواهد رسیدانگاه مردی خونخوار دوباره ظهور خواهد کرد.مرد خونخوار به عنوان سومین ضد مسیح جهان شناخته شده است و در چین ظهور خواهد کرد.سرزمین جدید در مکاشفات نوستر: همان امریکاست.بنابراین نوستر از جنگ بین امریکا و روسیه بر علیه چین سخن گفته است.حتی تاریخ دقیق این جنگ را نیز مشخص کرده است:از ۱۹۹۹هفت ماه گذشتهاز اسمان پادشاه وحشت فرو خواهد امدقبل و بعد از ان جنگ سلطنت خواهد کرد.نیمکره شمالی اسیب فراوان خواهد دید و قحطی عظیمی که در نتیجه افات بوجود می اید نیمکره شمالی را فرا می گیرد (بیشتر پیشگویان سال ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ را پایان جهان به سبب جنگ جهانی سوم ذکر کرده اند)

تولد نوزادی بدون پوست+عکس

تولد نوزادی بدون پوست+عکس
این وضعیت از لحاظ ظاهری شبیه سوختگی نوع دوم است و یک اختلال ژنتیکی بلند مدت محسوب می شود که ....

کودک نه ماه ای به نام بریستال برور ماری ، اهل آریزونا از وضعیت ژنتیکی نادری به نام اپیدرمولیسیس بالوسیا (EB) رنج می برد که بخشی از زیر پوستش قابل لمس است و باید همیشه باندپیچی شود.این وضعیت از لحاظ ظاهری شبیه سوختگی نوع دوم است و یک اختلال ژنتیکی بلند مدت محسوب می شود که ۱ نفر از هر ۵۰۰۰۰ نفر به آن مبتلا می شوند ، پوست بریستال در اثر نبودن پروتئین برای بستن یک لایه به دیگری این شرایط را دارد.


http://www.seemorgh.com//uploads/1391/07/8822.jpg
افرادی که از این اختلال ژنتیکی رنج می برند پوستشان آنقدر لطیف و نازک است که به سادگی ساییده شده و باعث زخم های خون آلود و دردناک می شود. هر گونه خراش می تواند باعث ایجاد تورم و زخم در بدن بریستال و در دهانش شود.
 
http://www.seemorgh.com//uploads/1391/07/8823.jpg
از آنجا که در حال حاضر هیچ درمانی برای این وضعیت وجود ندارد، پزشکان به مادرش تنها گفته اند که او را همیشه بانداژ کند تا بدین وسیله از پوستش محافظت شود.بسیاری از کودکان با این وضعیت اگر تاول و تورم ها به دستگاه تنفسی برسد و مشکلات تنفسی ایجاد کند حتی تولد یک سالگی خود را نیز نمی بینند.

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/07/8824.jpg
والدین بریستال اکنون زندگی خود را تغییر داده اند تا بتوانند شرایط کودکشان را تحت کنترل در آورند، مادرش شغلش را رها کرده تا تمام وقت به رسیدگی از دخترش اختصاص دهد و همچنین به خانه ای نقل مکان کرده اند تا درمان های کودک را فراهم کنند.

واکنش آیت‌الله هاشمی
اولین واکنش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بازداشت مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر شد.


به گزارش افکارنیوز، محسن هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سؤالی درباره نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، گفت: ایشان می‌گویند، بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست.

وی افزود: نظر ایشان این است که نباید تبعیضی صورت بگیرد و باید بدون تبعیض با فررزندان ایشان برخورد شود.

محسن هاشمی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جویای حال مهدی و فائزه است، گفت: ایشان از بازداشت مهدی و فائزه نگران نیستند؛حاج آقا به این بحران‌‌ها عادت دارند.
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:خطا,دید,عکس, :: 8:19 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

خطای دید (خطای باصره، خطای بصری، خطای چشم) به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که بوسیله چشم جمع آوری شده و توسط مغز پردازش می‌گردد منجر به درک تصویری می‌شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد … در هر صورت امید است از این سوژه های جالب لذت کافی ببرید.

این عکس چه احساسی را به شما منتقل می کند؟

KhatayeDid Persian Star.org 0011 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

 

به مرکز گل نگاه کنید و سرتونو عقب وجلو ببرید آیا احساس نمی کنید گل بزرگتر می شود؟

KhatayeDid Persian Star.org 0021 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

با جلو و عقب بردن سرتان چرخیدن حلقه ها را کنترل کنید

KhatayeDid Persian Star.org 0031 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

باورتان می‌شود که خطوط عمودی همه با هم موازی باشند؟!

KhatayeDid Persian Star.org 0041 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

و اینهم مونالیزایی متفاوت

KhatayeDid Persian Star.org 0051 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

مراقب باشید سرتان گیج نرود!

KhatayeDid Persian Star.org 006 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

آیا می توانید در عکس زیر ۴ گرگ ببینید؟

KhatayeDid Persian Star.org 007 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

یک سازه جالب و بی نظیر!

KhatayeDid Persian Star.org 009 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

به این تصویر نگاه کنید و چشماتونو حرکت بدید. شبیه پارچه ای میشه که با باد بالا و پایین میشه…

KhatayeDid Persian Star.org 010 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

به نقطه وسط تصویر زیر خیره شوید و سرتان را جلو و عقب ببرید چرخها به حرکت در میایند !

KhatayeDid Persian Star.org 011 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

این تصویر سه بعدی رو ببینین که واقعا سه بعدیه؟

KhatayeDid Persian Star.org 012 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

وای این آجرا چرا تکون میخورن

KhatayeDid Persian Star.org 013 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

آیا میتونین تشخیص بدین که این تصویر از چه بعدی رسم شده؟

KhatayeDid Persian Star.org 014 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

آیا میتوانید ۱۳ چهره مخفی را در این تصویر ببینید؟

KhatayeDid Persian Star.org 015 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

هنگامی که به این تصویر نگاه میکنید احساس میکنید در حال حرکت است!

KhatayeDid Persian Star.org 016 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

به این تصویر نگاه کنید … آنرا متحرک می‌بینید!؟ (این یک تصویر ثابت است)

KhatayeDid Persian Star.org 017 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

به دایـره میانی خیره شوید پس از چندین ثانیه خواهید دید که بتدریج سایه های اطراف ناپدید میگردند !

KhatayeDid Persian Star.org 018 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

باورتون میشه این دو تا اسب همرنگ هستند؟

KhatayeDid Persian Star.org 019 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

چند ثانیه به تصویر فوق خیره شوید، خطای چشم خود را بوضوح خواهید دید

KhatayeDid Persian Star.org 020 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

یه تصویر جالب فقط کافیه یه مقدار چشمتونو حرکت بدین

KhatayeDid Persian Star.org 021 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

به این مار ها نگاه کنید و چشماتونو یه خورده حرکت بدین. فقط مواظب باشین نیشتون نزنن!

KhatayeDid Persian Star.org 022 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

در محل تقاطع مربع های تصویر زیر تنها دایره های سفید وجود دارند
ولی بعضی از دایره ها را برای لحظه ای کوتاه سیاهرنگ می بینید

KhatayeDid Persian Star.org 023 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

در این تصویر چند صورت می بینید؟

KhatayeDid Persian Star.org 024 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

این تصویر چه سوژه ای را نشان می دهد؟

KhatayeDid Persian Star.org 025 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

این شکل از سمت راست شامل چند تا مستطیل هست؟ حالا از سمت چپ بشمارید …

KhatayeDid Persian Star.org 026 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

این چنین شکل هندسی رو چه جوری میشه توجیه کرد؟

KhatayeDid Persian Star.org 027 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

به پاهای این دو نفر توجه کنید. متوجه این نوع خطای دید می شوید!

KhatayeDid Persian Star.org 028 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

آیا در تصویر زیر دایره ای می بینید؟ با نگاه اول مطلقا شما هیچ دایره ای نخواهید دید اما باید بدانید که ۱۶ دایره در این تصویر وجود دارد. با دقت بیشتر به فاصله بین هر دو مکعب ها نگاه کنید… در بین هر دو مکعب یک دایره وجود دارد که مجموعا ۱۶ دایره میشود.

KhatayeDid Persian Star.org 029 عکس هایی از خطاهای دید چشم+توضیحات

سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:قتل,زنی,تنها,بهمدستیامادرش, :: 7:38 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

قتل زنی تنها، با همدستی مادر

قتل زنی تنها
حکم اعدام پسر جنایتکار که با همدستی مادرش نقشه قتل زن تنها را طراحی و اجرا کرده بود در دیوان عالی کشور تائید شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مردی روز پنجم اسفند سال 89  سراسیمه و مضطرب به کلانتری 14 پاکدشت رفت و به افسر نگهبان خبر داد همسر 50ساله‌اش به نام رقیه کشته شده است.

شوهر رقیه به ماموران گفت: من مسافرت بودم و وقتی به خانه برگشتم هرچه رقیه را صدا کردم جواب نداد. خانه به‌هم ریخته بود و به نظر می‌رسید اتفاقی افتاده است. در حالی‌که نگران شده بودم دنبال زنم گشتم و جسد او را در اتاقی پیدا کردم و بلافاصله به کلانتری رفتم.قاتل همه طلاها و پول‌های موجود در خانه را سرقت کرده و هرچه مواد غذایی در یخچال داشتیم را با خود برده و تلفن همراه رقیه را هم دزدیده است.

ردیابی‌های تلفنی سبب شد جوان 30ساله‌ای به نام حمزه که از گوشی استفاده می‌کرد روز 17 خرداد سال 90دستگیر شود.

حمزه که به شدت به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد وگفت : اجاره خانه‌مان چند ماه عقب افتاده بود و صاحبخانه مرتب به ما فشار می‌آورد. چند روز قبل از قتل، صاحبخانه دوباره به مادرم اعتراض کرد. آن شب غذا نداشتیم و گرسنگی بدجوری به ما فشار می‌آورد. مادرم  به من گفت زنی را می‌شناسد که در خانه‌اش پول و طلا نگه می‌دارد و می‌توانیم از آنجا دزدی کنیم. من این پیشنهاد را جدی نگرفتم اما چند روز بعد وقتی دوباره صاحبخانه همان حرف‌های همیشگی‌اش را تکرار کرد و باز هم گرسنگی به ما فشار آورد با پیشنهاد مادرم موافقت کردم و بعد از برداشتن یک تکه طناب همراه او به خانه رقیه رفتم.

این جوان در ادامه اعترافاتش گفت: رقیه مادرم را می‌شناخت برای همین فکر کرد به میهمانی رفته‌ایم و ما را به خانه‌اش راه داد. وقتی رقیه گفت سه‌راهی برق یخچالش خراب شده است مادرم به دروغ به او جواب داد من تعمیرکار وسایل برقی هستم و می‌توانم آن را درست کنم رقیه هم مرا به اتاقی که یخچال در آنجا بود، برد. ناگهان از پشت طناب را دور گردن این زن انداختم و کشیدم.  او را خفه کردم بعد چون خیلی گرسنه بودیم با مادرم سراغ یخچال رفتیم و حسابی غذا خوردیم بعد هم مادرم خانه را زیر و رو و وسایل قیمتی را پیدا کرد.بعد از سرقت طلاها را فروختیم و کرایه عقب‌افتاده خانه‌مان را دادیم. با بقیه پول هم خانه دیگری را اجاره کردیم و از آن محل رفتیم.

ماموران بعد از شنیدن این اعترافات مادر حمزه را نیز که زنی 45ساله به نام لیلاست بازداشت کردند و او گفته‌های فرزندش را تایید کرد.

در ادامه پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قضات دادگاه با توجه به دفاعیات متهمان و درخواست اولیای دم حمزه را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص و به اتهام سرقت به سه سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کردند.
لیلا نیز به اتهام معاونت در قتل به 5 سال زندان و به اتهام سرقت به سه سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض متهمان پرونده به شعبه 17 دیوان عالی کشور رفت و قضات این شعبه حکم مجازات مادر و پسر را تائید کردند.


 
زن 66ساله برنده خوش اندام ترین زن؛ جنیفر لوپز سومین نفر!! + عکس
با 66 سال سن به عنوان خوش اندام ترین زن سال برگزیده شد...

دارنده جایزه اسکار، " هلن میرن " با 66 سال سن به عنوان خوش اندام ترین زن سال برگزیده شد.
در نظر سنجی که توسط یک باشگاه بدن سازی در لس آنجلس صورت گرفت این بازیگر انگلیسی با پشت سر گذاشتن "ال مک پرسن" بازیگر و مانکن استرالیایی ، "جنیفر لوپز" و "پیپا میدلتون" خوش اندام ترین زن انتخاب شد.
"هلن میرن" در نظرسنجی که 2000 نفر در آن حضور داشتند با 18 % آرا مقام نخست را بدست آورد و "مک پرسن" 48 ساله با 10% آرا دوم شد.




مک پرسن
"جنیفر لوپز" با 6.6 % ، "پیپا میدلتون" خواهر کیت میدلتون ، عروس خاندان سلطنتی انگلستان ، با 4 % آرا و "کیت وینسلت" بازیگر هالیوود با 3.9% آرا در رده سوم تا پنجم قرار گرفتند.
در میان مردان نیز "دیوید بکهام" فوتبالیست انگلیسی با 21% ، "دنیل کریگ" بازیگر انگلیسی با 15.75% و سوپر استار هالیوود "جانی دپ" با 10.25 % آرا به ترتیب مقام های اول تا سوم خوش اندام ترین مرد جهان را به خود اختصاص دادند.
برف چال
ر این روز هیچ مردی اجازه حضور در روستا را ندارد و روستا تماما توسط زنان اداره می‌شود، همچنین هیچ زنی اجازه حضور در محل (ورف چال) را ندارد.....
                                                         

مراسم سنتی ورف چال (برف چال) با قدمتی حدودا 800 ساله به عنوان یکی از آیین های منحصر به فرد مازندران در ارتباط با آب در روستای آب اسک آمل برگزار شد. در این روز هیچ مردی اجازه حضور در روستا را ندارد و روستا تماما توسط زنان اداره می‌شود، همچنین هیچ زنی اجازه حضور در محل (ورف چال) را ندارد.

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368749.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368756.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368761.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368765.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368769.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368774.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368780.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368786.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368927.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368932.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368940.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368945.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368949.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368953.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368957.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368966.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368971.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368978.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368981.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368986.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368990.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368994.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811369364.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811368998.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811369369.jpg

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/02/18/L00811369373.jpg
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:شایعه‌,عجیب,پرسپوليس, :: 12:23 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
شایعه‌ای عجیب در مورد پرسپوليس!
سکوت مسوولان باشگاه پرسپولیس به ویژه مدیرعامل این باشگاه در قبال این شایعه هوداران باشگاه پرسپولیس را به شدت رنج می‌دهد...

رجانیوز: سکوت مسوولان باشگاه پرسپولیس به ویژه مدیرعامل این باشگاه در قبال این شایعه هوداران باشگاه پرسپولیس را به شدت رنج می‌دهد،به همین دلیل جا دارد مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این مساله خیلی زود واکنش نشان دهند تا هواداران این باشگاه مردمی متوجه شوند پس از نتایج تحقیرکننده پرسپولیس دنیزلی قرار است چه اتفاق و آبرورزیزی جدیدی برای تیم مورد علاقه آنها روی دهد.

 شکست تحقیرآمیز پرسپولیس در ادامه ناکامی‌های اخیر این تیم در رقابت‌های لیگ برتر باعث شد شایعه‌ای جدی پیرامون باشگاه پرسپولیس مطرح شود، اتفاقی که ممکن است خیلی زود رنگ واقعیت به خود بگیرد و مدیران پرسپولیس برای رهایی از ناکامی‌های تحقیرآمیز بابت نتایج اخیر در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آن را رسانه‌ای کنند تا شاید فشار به این ترتیب از روی پرسپولیس برداشته شود.

پس از شکست سنگین شاگردان مصطفی دنیزلی در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر شابعه‌ای عجیب در ‌تونل ورزشگاه آزادی شنیده شد که ممکن است شاگردان مصطفی دنیزلی در بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ برتر به میدان نرود تا از یک شکست سنگین و تحقیرآمیز دیگر به این ترتیب جان سالم به در ببرند.

این شایعه به محض اتمام بازی پرسپولیس برابر راه آهن در تونل ورزشگاه ازادی شنیده شد اما مسوولین باشگاه نه آن را تکذیب کردند نه تائید تا ابهام در خصوص بازی آخر پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اوج گیرد،با وجود تعطیلی دو روز تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار روز جمعه برابر فولاد خوزستان این احتمال می‌رود مسوولان این باشگاه به دلیل ناکامی‌های اخیر انصراف خود را از انجام این بازی اعلام کنند تا یک آبروریزی جدید برای باشگاه پرسپولیس در لیگ یازدهم به وجود آید.

تاکنون در طول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر سابقه نداشته تیمی از بازی برابر جریف خود پرهیز کند اما اگر پرسپولیسی‌ها از انجام بازی آخر خود در برابر فولاد خوزستان انصراف دهند نام پرسپولیس به عنوان نخستین تیم لیگ برتری که به بهانه فرار از شکست حاضر به انجام مسابقه نشد در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به ثبت در می‌آید که این مساله می‌تواند تبعات ناخوشایندی برای هوادران دربرداشته باشد.

از سویی دیگر چنانچه پرسپولیسی‌ها از شرکت در این مسابقه صرفنظر کنند آنگاه قطعا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور این تیم در بازی هفته سی و چهارم برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس را به پرداخت جریمه مالی و توبیخ کتبی محکوم خواهد کرد که این نکته نیز بازتاب رسانه‌ای زیادی برای پرسپولیسی‌ها خواهد داشت.

سکوت مسوولان باشگاه پرسپولیس به ویژه مدیرعامل این باشگاه در قبال این شایعه هوداران باشگاه پرسپولیس را به شدت رنج می‌دهد،به همین دلیل جا دارد مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این مساله خیلی زود واکنش نشان دهند تا هواداران این باشگاه مردمی متوجه شوند پس از نتایج تحقیرکننده پرسپولیس دنیزلی قرار است چه اتفاق و آبرورزیزی جدیدی برای تیم مورد علاقه آنها روی دهد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ یازدهم باید روز جمعه بیست  دوم اردیبهشت ماه سال 91 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان برود،اما مشخص نیست این دیدار روز جمعه هفته جاری همزمان با سایر دیدارهای هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انجام خواهد شد یا پرسپولیسی‌ها به بهانه فراز از یک شکست دیگر از شرکت در این بازی صرفنظر خواهند کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از قبول شکست سنگین برای تیم فوتبال راه آهن شهر ری برای نخستین بار در طول تاسیس این باشگاه به رتبه پانزدهم جدول رده بندی سقوط کردند،تا در یک قدیمی خطر سقوط به دسته اول قرار گیرند، البته خوش شانسی‌ سرخپوشان آنجا بود که پیش از قرار گرفتن در این جایگاه تکلیف سه تیم سقوط کننده به لیگ یک روشن شده بود در غیر این صورت پرسپولیس با ستاره‌های میلیاردی خود همانند استیل آذین به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد.

اولین دختری که در ایران تغییر جنسیت داده بود، درگذشت + عکس
عمل تغییر جنسیت در ایران تا سال 1365 غیرممکن بود و پزشکان اجازه چنین عملی را نداشتند. مریم ملک آرا (که آن زمان فریدون نام داشت) ...

 
طبق خبرهای منتشرشده مریم خاتون ملک آرا، فردی که در سال 1365 تغییر جنسیت داده بود در ایام تعطیلات عید در گذشته است.
عمل تغییر جنسیت در ایران تا سال 1365 غیرممکن بود و پزشکان اجازه چنین عملی را نداشتند. مریم ملک آرا (که آن زمان فریدون نام داشت) تلاش های زیادی را انجام داده بود تا حکم شرعی اجازه عمل تغییر جنسیت را دریافت کند. او پس از مخالفت های زیادی که در جامعه آن زمان نسبت به افراد تراجنسی وجود داشت، تصمیم گرفت با امام خمینی (ره) دیدار کند و مشکلات این دسته از افراد را با ایشان در میان بگذارد، پس از طی مراحل مختلف، مریم ملک آرا همراه با سه تن از پزشکان مورد اعتماد امام خمینی (ره) خدمت ایشان رسید و مشکلات خود را در میان گذاشت. در آن جلسه پس از توضیحات مریم ملک آرا و پزشکان، امام خمینی فتوای تاریخی صادر و اعلام کردند:
«تغییر جنسیت برای این دسته از افراد اشکال شرعی ندارد».
پس از این فتوا سرنوشت بسیاری از این افراد تغییر پیدا کرد و تا به امروز افراد بی شماری پس از طی مراحل قانونی توانسته اند عمل تغییر جنسیت را انجام دهند.


ایران، یکی از پیشروها
جالب است بدانید که در حال حاضر کشور ایران از نظر علمی به یکی از پیشروها در زمینه عمل تغییر جنسیت تبدیل شده و توانسته است گوی رقابت از بسیاری کشورهای پیشرفته را برباید. برای انجام عمل تغییر جنسیت در ابتدای امر باید مشکل فرد بیمار به اثبات مراجع قانونی برسد. برای اثبات مشکل فوق پزشکی قانونی بعد از طی مرا حل قانونی و تشخیص بیماری مجوز را صادر می کند. پس از عمل تغییر جنسیت هم مراحل تغییر اوراق شناسایی صورت می گیرد و فرد می تواند با هویت جدید خود در جامعه حضور پیدا کند. همچنین هزینه جراحی تغییر جنسیت بین 9 تا 14 میلیون تومان است. در برخی اوقات هم مشکل فرد با انجام یک عمل جراحی حل نمی شود و به جراحی دوم و سوم هم می رسد. در این صورت هزینه ها بعد از جراحی اولیه هم ادامه خواهد داشت. در مورد کسانی که وضع مالی خوبی ندارند حمایت های مالی از سوی بهزیستی انجام می شود.
گفته می شود در حال حاضر در هر 100 هزار نفر جمعیت در دنیا شش نفر بیمار دچار اختلال هویت جنسی وجود دارد و ایران هم یکی از بیشترین آمار جراحی تغییر جنسیت را به خود اختصاص داده است. این موضوع بیانگر آن است که در ایران برخلاف بسیاری از کشورها این نوع جراحی بیشتر پذیرفته شده و جامعه ایران توانسته آن را بپذیرد.

مشکلات مضاعف
با تمامی فرهنگ سازی های که درباره این دسته از افراد شده اما همچنان ناآگاهی های اجتماعی، بیماران دچار اختلال جنسی را با مشکلاتی مضاعف درگیر می کند. ساده ترین این ناآگاهی ها این است که این بیماران در خیابان ها مورد اهانت قرار می گیرند و بعضی اوقات آنها از خانواده های خود نیز طرد می شوند. همین نگاه ها –خصوصا در گذشته– موجب می شد که این افراد به فحشا و تن فروشی تن دهند و نگاه ها و قضاوت های دیگران هم به همین ترتیب در موردشان شکل بگیرد. در سال های اخیر البته با آگاهی های ایجادشده این طرز نگاه ها تغییر کرده و این افراد در خانواده ها و جامعه پذیرفته شده اند.
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:تبلیغات,رونالدو,کمپانی,نایک,تصاویر, :: 5:43 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
تبلیغات رونالدو برای کمپانی نایک+تصاویر
بدون شرح!









یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:آقای,نخست,وزير,جارو زدن, :: 5:36 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
آقای نخست وزير در حال جارو زدن+عکس
در اقدامی بی سابقه، نخست وزير يمن به خيابان‌های صنعاء آمده و به همراه جمعی از مردم به جارو و تميز كردن خيابان‌های اين شهر پرداخت.
 
ایسنا: محمد سالم باسندوة، نخست وزير يمن روز شنبه به همراه گروهي از مردم اين كشور از سه روز قبل تحت عنوان "نظافت مسئوليت همگاني است" به تميز كردن خيابان‌هاي شهر صنعاء پايتخت يمن پرداخت.

اين اقدام نخست وزير يمن در پي اعتصاب شمار زيادي از كارگران شهرداري مناطق الوحدة، باب اليمن، الحصبة و شمار ديگري از شهرها و مناطق اطراف صنعاء با هدف تشويق شهروندان يمني به مشاركت و سهيم شدن در تميز نگاه داشتن محله‌ها و خيابان‌هاي اين كشور صورت گرفت.


همچنين يحيي عبدالله بن عبدالله،‌ مدير بخش اداره عقيدتي وابسته به ارتش يمن، معاون وي و جمعي از مسئولان دولت و افسران و سربازان نيروهاي مسلح و امنيتي در اين طرح مشاركت داشتند.

از سوي ديگر، منابع يمني نزديك به دفتر رياست جمهوري يمن از مخالفت عبد ربه منصور هادي، رئيس جمهور اين كشور با پيش شرط‌هاي علي‌ عبدالله صالح، رئيس جمهوري سابق يمن براي باقي ماندن پسرش احمد در پست فرمانده گارد رياست جمهوري خبر دادند.

اين منابع افزودند: منصور هادي ضمن مخالفت با شرط‌هاي علي عبدالله صالح مبني بر بر كناري محمد صالح الاحمر بردار ناتني وي از فرماندهي نيروهاي هوايي در مقابل ابقاي احمد علي صالح در پست فرماندهي نيروهاي گارد رياست جمهوري، تصميم دارد با اتخاذ مواضع جدي در اين خصوص به حل و فصل اين مساله بپردازد.

همچنين به گفته اين منابع، رئيس جمهور يمن اعلام كرده است كه در هيچ يك از نشست‌هاي كميته عمومي حزب كنگره ملي حاكم به خاطر حضور علي عبدالله صالح به عنوان رئيس اين حزب حاضر نخواهد شد.

از سوي ديگر، وزارت دفاع يمن با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد تعداد كشته‌هاي درگيري‌هاي اخير با القاعده به بيش از 222 تن افزايش يافت.
 
دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب: فقیرترین,رئیس جمهور,دنیا,عکس, :: 9:24 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

یک گزارش جدید در انگلیس خشونتهای جنسی گسترده بر ضد زنان در این کشور را فاش می سازد.

واحد مرکزی خبر: به نوشته شماره امروز روزنامه ایندیپندنت در اینترنت: نتایج یک تحقیق جدید در انگلیس که امروز منتشر می شود،‌ حاکی از آن است که اکثریت وسیعی از قربانیان خشونت های جنسی از بیم آنکه حرفشان را باور نکنند، به پلیس درباره عوامل ارتکاب این جرایم گزارش نمی دهند.

طبق نتایج این نظرسنجی که توسط پایگاه شبکه اجتماعی «مامسنت» اجرا شد، یک نفر از هر ده زن در انگلیس مورد تجاوز قرار گرفته و بیش از یک سوم آنها مورد تهاجم جنسی واقع شده اند.

این در حالی است که بیش از هشتاد درصد از میان هزار و ششصد پرسش شونده گفتند، درباره حملاتی که به آنها شده است به پلیس گزارش ندادند و بیست و نه درصد گفتند که با هیچکس حتی یک دوست یا عضو خانواده شان درباره رنج و عذابی که متحمل شدند، صحبت نکردند.

این تحقیق نشان می دهد، نگرش های اجتماعی منفی نسبت به تجاوز جنسی و قربانیان اینگونه حملات نقش بزرگی در اکراه زنان در گزارش دادن یا صحبت کردن درباره این خشونت ها دارد.

تقریبا سه چهارم (هفتاد درصد) پاسخ دهندگان احساس می کنند رسانه ها با زنانی که تجاوز جنسی را گزارش می دهند، حس همدردی ندارند. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان همین عقیده را درباره نظام حقوقی انگلیس و کلا جامعه انگلیس دارند.

میزان بسیار پایین محکومیت در مورد مرتکب شوندگان جرایم جنسی همچنان شصت و هشت درصد قربانیان را از گزارش دادن به پلیس باز می دارد. تقریبا یک چهارم زنانی که این مسئله را به پلیس گزارش دادند، از دفعات متعدد وقوع چنین حملات خشونت آمیزی در مورد خودشان خبر دادند.

همچنین بسیاری قربانیان اینگونه جرایم از آن بیم دارند که به علت نحوه لباس پوشیدن یا مصرف مشروبات الکلی و یا معاشرت با افراد ناباب سرزنش شوند.

هفته گذشته ایندی پندنت فاش کرد، بودجه مقامات محلی برای سازمانهایی که با قربانیان خشونتهای خانوادگی و سوء استفاده های جنسی همکاری می کنند، از هفت میلیون و هشتصد هزار پوند در سال دو هزار و ده تا یازده به پنج میلیون و چهارصد هزار پوند در سال جاری کاهش یافت.

لو رفتن رابطه عاشقانه ویتنی هوستون و برادر مایکل جکسون! + عکس
به گزارش سایت های خبری ویتنی هوستون با برادر مایکل جکسون رابطه نزدیکی داشته است و ...

ویتنی هوستون خواننده مشهور سیاهپوست که ماه گذشته در سن 48 سالگی کشته شد در سالهای جوانی عاشق ناکام جرمین جکسون بوده است.
به گزارش سایت های خبری ویتنی هوستون با برادر مایکل جکسون رابطه نزدیکی داشته است و در میانه دهه 80 با او کار می کرده است. جرمین ادعا میکند که آنها احساسات عاشقانه عمیقی نسبت بهم داشته اند.
به گفته جرمین جکسون، آنها واقعا عاشق یکدیگر بوده اند. زمانیکه آنها با یکدیگر کار می کردند تا دیروقت در اتاق ویتنی می ماند و با هم کار می کردند.


یکی از دوستان نزدیک ویتنی می گوید:" دلیل به نتیجه نرسیدن رابطه این دو این بود که جرمین قصد نداشت همسر خود "هازل گوردی" را ترک کند و ویتنی از این بابت عصبانی شده بود".
جرمین که در سال 1998 از هازل جدا شد از شنیدن مرگ ویتنی بسیار غمگین و ناراحت شده بود. خانواده جرمین هم ویتنی را بسیار دوست داشتند چون به عقیده آنها ویتنی زنی نبود که شوهر کسی را بدزدد.
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ